poniedziałek, 11 maja 2015

W poszukiwaniach slow life!

Witajcie!
Sporo czasu mineło zanim wzięłam się za pisanie pierwszego postu bo... nie wiedziałam o jakiej tematyce miał by być. Nie miałam jakichś szczególnych poważnych zainteresowań o których chciało by mi się pisać.
Teraz natomiast pomysł sam przyszedł do głowy w momencie jak życie zaczęło nabierać coraz więcej sensu i jest określony plan na niego i na to co będę robić.
A więc po wielu latach mieszkania w wielkim mieście w bloku postanowiłam z mężem przenieść się całkowicie do innego wymiaru życia a mianowicie na wieś.
Od razu powiem że mieszkanie mamy w jednej z najlepszych dzielnic, w bardzo luksusowym bloku z wielkim tarasem który ma widok na panoramę miasta i Zamek Królewski. A jednak to nie to.
Działkę już mamy prawie załatwioną - są to pola w otoczeniu lasów i gór z minimalną widocznością sąsiedzi, więc wygląda jak marzenie. Zdjęcie dołączam!
W tym blogu mam zamiar więc opisywać wszystkie nasze wrażenia i postępy przeniesienia się do tego nowego miejsca i rozpoczęcia zupełnie innego życia w romantycznym drewnianym domku blisko natury grzebiąc w ogródku zamiast życia w wielkim mieście pracując w korporacji. 

Pozdrawiam!



2 komentarze:

  1. Witaj :) wpadam z rewizytą i podziwiam ten krajobraz. Niestety choć na blogu ikony od innych portali społecznościowych mam to jeszcze nie zdążyłam założyć kąta na żadnym z nich :(.
    Życzę powodzenia w budowie i czekam na kolejne relacje :)
    Pozdrawiam, Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej! Dzieki! Cieszę się że podoba się :) Rownież będę z ciekawością czekać na Twoje nowe wpisy ze relacja z kolejnych pomieszczeń i z zewnątrz!
      Pozdrawiam

      Usuń